Interim teamleider zorg

Hieronder leest u hoe de vacature interim teamleider vormgegeven kan worden via Aatop Zorg

Omschrijving functie

De interim teamleider draagt verantwoordelijkheid voor de primaire processen van de eigen afdeling(en). De teamleider draagt er zorg voor dat medewerkers vraaggerichte en vraag gestuurde zorg leveren. Voor de bewoners van jouw afdeling probeer je een thuis te creëren waarbij er gekeken wordt naar de individuele behoefte. Je stemt dit af met de werkorganisatie en het team.Ook speelt de teamleider een belangrijke rol in het personeelsbeleid.

Eisen

Eisen die meestal gesteld worden aan een interim teamleider zijn als volgt:

  • Een relevante afgeronde HBO opleiding;
  • Relevante HBO management opleiding;
  • Minimaal 3 jaar leidinggevende ervarig;
  • Werkervaring in de thuiszorg of somatische afdeling, waar sprake is van revalidatie en langdurige zorg;
  • U werkt zelfstandig en resultaatgericht;
  • Stijl van leidinggeven is stimulerend en motiverend. U bent mensgericht en in staat uw team mee te nemen in de verandering die nodig is om de gewenste professionaliseringslag te maken.

Bent u op zoek naar de functie van interim teamleider? Klik dan hier voor de actuele vacatures